Forever Young

MRSM Gemencheh ! I'm Coming !
Friday 6 January 2012 ? 3 Atashinchi ?
ASSALAMU'ALAIKUM...

hye, selamat sejahtera n salam 1 Malaysia :)



(dibah asal kaw gembira Semacam ?)


yela, sape tak gembira kennn.. saya dapat mrsm gemencheh.. alhamdulillah... kene wat medical check up  n x-ray.. bab tu saya takot.. yelakenn takot ade penyakit.. no no no !!! doakan saya takde penyakit tau.. hehe... saya dah beli baju n tak sabar nak pergi sane ? doakan saya cepat menerima di sana ye ! :) hehehe


kepada semua yang telah mendoakan saya supaya dapat sekolah tu, most syukran to you you you... hehehe... gembira sangat !...ni untuk you you you yang telah mendoakan saya




 Doodle muka happy :D .. sesuai nan saya... yang macam kerang busuk nih.. hehe

oklah bubye.. wassalamu'alaikum :)

[ Adibah Sufi ]


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction