Forever Young

School O.o
Tuesday 10 January 2012 ? 0 Atashinchi ?
ASSALAMU'ALAIKUM..

selamat petang n selama sejahtera dan salam 1 malaysia...

korang sekolah mane ek ? kawan kite ramai tanye pasal skull... ok saya urong sekolah meneh (bahasa jawa, harap faham.. hihi)


ok2... korang tak tau bahasa jawa ek... rugilaaa.. hihi... ok.. kawan saya ade sekolah kat  Sambest, Smk Sj,Smktpg,  Smap Kajang, Sms Banting, Samttar n Mitib (senanya banyak, tapi tu yang saya ingat, almaklumlah saya kan mesra alam, konfem ramai kawan kan.. hehe..Fakta tau !!!)


itu kakak angkat KESAYANGAN saya.. left:kak shida right:kak iqin.. comelkan dieorang.. hewhewhew
ok-2 memang takde kene mengene gamba kakak angkat kite... sekadar untuk korang tak bosan... hii...okla tadi asyik cite pasal sekolah kawan kite je habis saya sekolah mane kan ? hihi.. ok nak tau ke.. but before that tarik nafas panjang-2 dan turun perlahan-lahan.. jangan hembus kuat-2 nanti bau melantun... hihi.. ok saya sudah merepek.. n dulu saya digelarkan adibah kerepek kerana saya ska sangat merepek.. bukan kurus ok.. but suka merepek.. ok saya kurus... woiii.. diba ape merepek ni.. sorrylaa kawan-2 lari tajuk hihi..ok-2 back to the straight line (main bedal je) HAHAHA




nak tau saya sekolah mane ? babe tekelah dulu. tak bestlah kalau saya teros baguitau... dalam erti kata lain.. tak suprise.. haha.. teke-2... wei diba, entry sebelom nie, ko kan dah gitau pasal skull ko, aku un dah tau... takyahlah suprise-2.. hehe.. jangan marah... memang saya dah gitau saya sekolah kat MRSM GEMENCHEH, itu just pemberitahuan... hehe..




and, seperti korang DAH TAU, ya saya sekolah kat mrsm gemencheh... haha... saya memang suka sekolah tu... sekolah berasrama penuh babe.. eh friends sorry kalau saya terlebih, ya nobody perfect in the world (main bedal je)....HAHA.. haaa, baru saya teringat yang sepupu saya mohon SAMBEST.. jap nak call die... hehe..harap-2 dapatlah die.. AMIN ~~~ tadi call die, 2 kali tak angkat,, takpela insya-Allah malam nanti call die balik... eh eh eh..ber balik dari tadi.. 




ape lah syok sangat kat MRSM GEMENCHEH TU ?sampai kaw terliur diba !!!


bagi sayalah.. mrsm tu not sekolah biasa.. but sekolah luar biasa.. (serem tak bunyinya) k abaikan...
betoll,die akan pastikan muridnye lulus 100% ritu pmr yang paling rendah just 7A1B jeppp, betape hebadnyekan nikmatAllah..! so jangan di sia-sia kan ! my dad kate, kat sane dijaga betol.. kalau result trial spm kite TERNAIK,TERANGKAT,MANTOP N SEGALA BAGAILAHHHH.. pihak mara akan belanja kite smbg belajar ke over sea insya-Allah.. wow.. hebat .. doe.. -letak kedua tangan di bahu n wat muke terkejut- HAHAHAHAHAHA... abaikan perangai saya !!!!




eleh bagus sangat lah kononnye ???


ok, memang ade berpendapat camni... but,, aku tak bagus cam korang.. aku ade kelemahan n kelebihan.. so jangan anggap semua orang bagus k... jika kita pikir positif maka pistiflah jadinya, kalau pikir negatif maka negetiflah jadinye... so renung-2kan n selamat beramal.. hihi...




NOTA BERUNSUR KAKI (merepek aje... hihi..) :::ok, saya nak minta maaf kalau entry kali ni wat korang kecewe,sedih,benci,muak or whatever.. saya hanya hendak kongsikan saje... saya dah takde cite lain.. so saya citeinilaaaa,, kalau awak awak semua rase bosan or whatever, silakan tekan pangkah cepat-2 tau.. terime kasih n syukran :)


[ Adibah Sufi ]


CHILLAX~~


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction